Owe Källström, Ava Monitoring

Jag tycker att WonderBrand är prisvärda, innovativa och de ligger alltid i framkant. De kommer till mig och säger ”vet du att man kan göra såhär?”. De har verkligen kopplingen till affärsnytta. Dessutom är de trevligliga och de står för en skön stämning. Det är allt ifrån de innovativa mötena till det runt omkring, som vårfest och annat trevligt.

Affärsnyttan, att kunna sätta sig in i vad vi håller på med och vad som är viktigt för våra kunder, så att kunderna kan se skillnad på oss och konkurrenterna. Det gör WonderBrand bra.

WonderBrand var med när vi nyskapade företaget, och det vi tog fram då använder vi fortfarande även om det är år sedan. Nyttan är att omedelbart få kunden att förstå vad vi håller på med. Vad levererar vi, och vad gör vi för nytta? Vad särskiljer oss? Det får WonderBrand fram.

Kompetensnivån inom varumärkesstrategiskt arbete hos WonderBrand är hög. Det hänger ihop med förmågan att koppla ihop det vi håller på med och det vi jobbar med, och få ned det i utryck i form av logga, byline, texter och annat.
 
Läs fler