Hej! Nu lanserar vi en ny kurs igen.
Den första, trevande vårsolen tittar fram och vi passar på att lansera ännu en ny kurs: Varumärkesutvidgning och undervarumärken. Så spännande ämne!
Att utvidga sitt varumärke kan visserligen vara förknippat med risker, men även otroliga möjligheter om det görs på rätt sätt. En del undervarumärken har nästan kommit att bli mer vedertagna än varumärket självt, som exempelvis Coca Cola med sina Zero och Light-produkter eller Apple med Mac och iPhone. Missa inte chansen att få insikt i hur du expanderar smart och blir en ännu vassare aktör på marknaden.Sneak peak kommande, nya kurser.
Se till att hålla dig uppdaterad och ge ditt varumärke regelbunden kärlek. Vi vet – ibland kan det kännas som en omöjlighet. Hur får varumärkesarbetet utrymme i livspusslet och dygnets 24 timmar? Det är lätt att varumärkesstrategin långsamt försvinner in i vardagen vilket gör att man missar lysande möjligheter att antingen bevara, men även stärka sin position på marknaden.